Gondolataink teremtő ereje

GondolatVÁLTÁS

GondolatVÁLTÁS

Nem vágytam sokra...

2018. augusztus 16. - gondolatVÁLTÁS

de mégis megkaptam MINDENT!

A MINDEN mindenkinek mást jelent. Ahogy végig nézem az elmúlt 5 évemet, minden egyes "vágylistámon" az szerepel, hogy egészséges életet éljek, boldogságban, szerelemben és legyen egy olyan autóm, amivel biztonságosan lehet utazni, és elvisz bárhová. Nem vagyok nagyravágyó, aki több házra, lakásra és sok (Mi a kevés, mi a sok?) pénzre vágyik. Mindig annyim legyen, amiből egy kellemes, nyugodt életet tudok élni. JELENTEM :-), mindent megkaptam, amire vágytam!

Érdekel, hogyan jutottam el idáig?

 

Megtanultam szembenézni a problémáimmal, a tudatalatti mintáimmal, hitrendszereimmel és rengeteg önfejlesztő hanganyagot megnéztem, töménytelen mennyiségű önfejlesztő könyvet elolvastam, és nagyon sokat tanultam.

A ThetaHealing Tanfolyamokkal megtaláltam, hogy miért korlátozom magam, hogy boldog életet éljek. Ami azt jelenti számomra, hogy elfojtottam magamban mindazt, amitől Én vagyok. A coaching technikával megtanultam, hogyan találjam meg céljaimat, és azt, hogy egyáltalán mit jelent az, hogy van célom az életemben.

Természetesen az öt év önfejlesztés során, sokszor kellett szembenézni a hibáimmal is. Sok ember lemorzsolódott mellőlem, még azok is, akikre azt hittem, hogy egy őszinte baráti kapcsolat van közöttünk. De nem bánom, így van jól. Mindenki élje a saját életét, ahogyan én is azt teszem.

Te tudod, hogy mire vágysz? Mi a célod? Mit szeretnél az életedben? Kit szeretnél életed párjául, hogy minden reggel mosolyogva ébredjél mellette?

Segítek az utad során, ha szeretnéd...

montazs.png

 

Blazsek Mónika

COACH/TH konzulens/instruktor

+36 20 3647 527

www.gondolatvaltas.hu

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr7814184439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása