Gondolataink teremtő ereje

GondolatVÁLTÁS

GondolatVÁLTÁS

Lassan mögötted a 2016-os év, és hamarosan jön a 2017-es év

2016. december 21. - gondolatVÁLTÁS

Hogyan építsd fel önmagad emberként, nőként, férfiként, anyaként, apaként, vállalkozóként... vagy amire Vágysz és Éld az Életedet, amelyet Megérdemelsz?

A 2016-os évem tele van olyan megvalósulásokkal, amik a 2015-ös évem vágyai voltak.
Te megnézted már a tavalyi füzetedet, amiben írtad a vágyaidat, céljaidat, hogy mennyi mindent valósítottál meg?

Naptárlapozgatás 2016-ban:

A február, mely a születésem hónapja, meghívtak élő interjúra a RádioQ-ba Darvas Dórához.

Márciusba Londonba mentem Szilveszter Tünde meghívására ThetaHealing Alaptanfolyamot tartani

Márciusban meghívtak a Televízió Hatos Csatornájára egy interjúra.

Megtaláltam tavasszal azt a helyet, ahol jelenleg is a személyes konzultációkat és a tanfolyamokat tartom.

Áprilisban Kalocsán jártam személyes konzultációk miatt.

Április végén és májusban a névnapomon Svájcban önfejlesztésen voltam, ahol elvégeztem a ThetaHealing Áss Mélyebbre és a Ritmus Tanári Tanfolyamot.

Májusban Jónás Barnabás meghívott a Bredd Rádióba élő interjúra.

Júniusban tartottam Alap, Haladó, Áss Mélyebbre és Ritmus Konzulensi Tanfolyamokat és későbbi időpontokban is.

Minden hónapban megjelentem az Ezoporta Magazinban 1 cikkemmel.

Júliusban leszerződtem a Csak a Nők Magazinnal, ahol már havi 2 cikkem is megjelenhetett.

Szeptemberben Kutyás Fesztiválon tarthattam  előadást a ThetaHealing Technikáról és az Everness Fesztiválon.

Októberben ismét az önfejlesztésem kapott hangsúlyt a Világgal Való Kapcsolatok Tanári tanfolyamon Athénban és Brian Tracy előadásán Budapesten.

Novemberben Berlinben jártam ThetaHealing Alaptanfolyamot tartani Wagner Anna meghívására.

Nagyon mozgalmas és örömteli évem van/volt, telis-tele üzleti és egyéb vágyaim, céljaim megvalósulásával!

Ehhez a sikeremhez szükségem volt és van is a ThetaHealing Technikára, hogy el tudjam hinni, hogy képes vagyok az álmaim, vágyaim megtapasztalására. Ez egy olyan Technika, ami pontosan azokat a blokkokat oldja fel bennünk, amik miatt elhisszük, hogy nem vagyunk képesek semmire és minden úgy jó ahogy van.
Nekem ez a technika nemcsak az ásás miatt nagyon jó, hanem egy életfilozófia, amivel meg tudom minden vágyamat valósítani. Egy eszköz a Te kezedben is, amivel tudsz és van lehetőséged is a változtatásra. Én nem csak elmondom, hogy én mit csinálok, hogyan jutok egyre előrébb, hanem a HOGYANt is átadom.

Jövőre is folytatom a kitartó munkámat, mert ma is azon kaptam magam, hogy megdicsért egy kedves kliensem, hogy csináljam, mert fantasztikus dolgokat adok át!

Jövőre is folytatom a hivatásomat, és várok mindenkit szeretettel a konzultációkon (skype, messenger, viber vagy személyes), a tanfolyamokon és a workshopokon.

A 2017-es jelmondatom:
Megvalósítani a terveimet, kitartó munkával!

Boldog és Szeretetteli Ünnepeket kívánok!

Szeretettel és öleléssel
Blazsek Mónika - www.gondolatvaltas.hu

1480624847959.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr5612066539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása