Gondolataink teremtő ereje

GondolatVÁLTÁS

GondolatVÁLTÁS

Gondolataim megteremtése

2016. november 04. - gondolatVÁLTÁS

gondolataim_megteremtese.png

Uralkodó gondolataimat saját magam vonzom be, akár tudatosan, akár tudattalanul. Mindegy, hogy eddig tudatában voltam- e a gondolataimnak vagy sem, a lényeg az, hogy most ráébredek fontosságukra. Mindent én magam vonzok be az életembe. A kapcsolataimat, a munkámat, a vagyonomat, az adósságaimat, az örömömet, az autómat, a barátaimat. Mintha egy mágnes lennék. Ha gondolok valamire, megjelenik. Egész életem a fejemben kavargó gondolatok megvalósulása. Az életem is az elmémben uralkodó gondolatok tükörképe.

Valójában minden földi lény, törvények hatása alatt él. Én, mint ember azonban rendelkezem ítélőképességgel, és van szabad akaratom, mellyel megválaszthatom milyen gondolatokat engedek be az elmémbe. Hatalmam van tudatosan gondolkodni, és ezáltal a nekem tetsző életet megvalósítani.
Ahhoz, hogy bajt hozzak a fejemre, sok negatív gondolatra van szükségem és állandó borúlátásra. Ha tartósan negatív elképzelésekre gondolok, megvalósulnak. Minél több negatív gondolatom van, annál jobban elhatalmasodnak, azaz megsokszorozódnak. Tudatosítom az Univerzum felé, hogy pozitív gondolataim erősek, míg negatív gondolataim gyengék.
Mivel gondolataim szerencsére nem azonnal manifesztálódnak, hanem kisebb-nagyobb késedelemmel válnak valóra, ezért újra és újra tudom gondolni a gondolataimat.

4 éve ismerkedtem meg azzal a technikával, amelynek a segítségével megteremthetem a lehető legkáprázatosabb énemet. Eldöntöttem, hogy mit szeretnék, és erősen gondolok rá és kisugárzom az Univerzumba, hogy megvalósuljon. Mindig tudatosan válogatom meg a gondolataimat. 
Ez valójában nagyon élvezetes, hiszen én magam vagyok a saját életem remekműve!

Sokszor megfordul a fejembe, hogy "Most akkor minden gondolatomra figyelnem kell?", IGEN, minden gondolatomra figyelek.

 

Blazsek Mónika - www.gondolatvaltas.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr311931129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása